Alla inlägg under augusti 2015

Av Frida - 15 augusti 2015 12:15

Varför bäddar vissa människor in en i en falsk glädje? Varför säger vissa människor saker som dom egentligen inte menar? Hur kommer det sig att man alltid går på dom sakerna? Och hur i helvete kan man lita på folk när vissa människor förstör ens förtroende för andra? Jag förstår mig inte på människor som säger en sak men menar en annan, jag förstår varför jag får svårt att lita på folk. Lögn efter ögon efter lögn eller så är det så enkelt att jag kanske ska sluta tro på allt som sägs och bara tro på mig själv. Så många frågor men inga svar.... Jag anser inte att det är jag som gjort något fel, och isf så är det enda felet att jag litat på folk, vilket jag mu lärt mig att jag inte kan göra, det kommer att krävas enormt mycket för att jag nånsin ska kunna lita på någon igen. Ja jag är rätt så besviken arg ledsen men förhoppningsvis så har detta lärt mig enormt mycket

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är som jag är och så är det....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards