Alla inlägg under november 2011

Av Frida - 30 november 2011 05:57

Ja godmorgon alla glada, hoppas att ni känner er lika mycket på topp som jag gör.

Jag känner någon form av glädje inombords som jag inte riktigt kan placera. : ) men eftersom att det handlar om glädje så gör det inte så mycket....


Idag känns det som om tiden kommer att springa iväg, (hoppas kan man ju altid göra) man är ju ledig imorgon......

Nu är det dags för en påtår (jag tror att jag är lite av en rutinmänniska så här på morgonen, lite tråkig och så)


Av Frida - 29 november 2011 05:34

Var ju hos läkaren igår med min höft, nu behandlas jag med diklofenak och alvedon för att se om det efter 10 dagar går över (han trodde att det var en kraftig inflamation i muskelfästena i höften), och är det så så kan jag förstå att jag har ont, men nu får jag köra så i 10 dagar i väntan på kallelse från ortoped.


Nu sitter jag här med mitt ben och en kaffekopp, snart ska det jobbas. Hoppas att denna dag går snabbt.....

Av Frida - 28 november 2011 05:42

Ja det är så skönt med måndagar, en ny vecka nya möjligheter, nya utmaningar......

Idag ska jag få träffa en riktig läkare på en riktig tid och inte nog med det han skulle visst vara trevlig oxå. Så vi får väl se hur det slutar....


nu blir det som vanligt en kaffe och göra sig iordning inför jobbet....

Av Frida - 26 november 2011 19:56

Ja även om jag kan tycka att det bara är jag som fixar och donar här hemma så älskar jag dig min älskade tobbe. Snart har vi varit tillsammans i 3 år men det känns redan som en evighet. Och jag kan känna mig som nyförälskad ibland, det är så härligt att ha träffat en kille som dig (för dom växer inte på träd)


Nu kanske man skulle förbereda lite inför imorgon....

Av Frida - 26 november 2011 19:33

Imorgon ska jag verkligen göra något vettigt, städa och kanske slå in några julklappar bädda rent och försöka verkligen få någon ordning här hemma skulle behöva komma upp på vinden med lite saker...

skulle oxå behöva hitta lite kläder till dottern som har vuxit ur halva sin garderob....

H&M hade inga roliga kläder och hittade man något så var det typ slutsålt : (


Så någon som vet någon annan bra sida med inte allt för dyra barnkläder?


nu ska jag ta en kaffe (ovanligt)


imorgon är det första advent vad fikar man då på morgonen? äter man något speciellt då?


Av Frida - 26 november 2011 13:39

  Ja då har vi varit och provkört en Dacia Duster, vad gör man inte för att kunna vara med i en tävling : )  Det var en riktigt trevlig bil faktiskt, skulle kunna tänka mig en sådan.......  Men men nu är det bara att vänta och se om man vinner tävlingen eller inte : )

Av Frida - 26 november 2011 08:44

Ja då var det helg igen, i helgen hade jag tänkt att jag skulle storstäda huset (får se hur det går med tanke på höften) men tanken finns där iallafall.

Men innan jag sätter igång med städningen så tänker jag ta en kaffe och fördriva lite tid framför tvn.

Vi ska in till stan en sväng oxå och se om vi får provköra en Dacia Duster, nice nice.....


Är det någon mer på tal om städning som känner som jag att man städar o städar o städar men det är ingen som ser det utan det blir stökigt på en gång att det känns som om man gör det i onödan.......???



Av Frida - 25 november 2011 05:19

Äntligen fredag, idag kan man lägga sig på soffan och somna till något tråkigt på tv.

Har varit så himla trött den här veckan, det kanske inte är så konstigt med tanke på det onda som har spridit sig till ett större område och sen blev ju våran lilla kissepiss överkörd. Allt på en gång......


Nu blir det en morgonkaffe och en lugn stund innan det är dags att börja göra sig iordning...

Ovido - Quiz & Flashcards