Alla inlägg under november 2012

Av Frida - 29 november 2012 05:51

Ja nu var det ett tag sen sist jag skrev något, ibland blir det liksom lite mycket av allt annat som man har runt omkring sig. Många tankar som ibland blir till problem och andra tankar som löser problem. Vi har väldigt mycket på jobbet just nu ( lite olika saker) Jag känner att jag har problem med vikten och fettet på magen och låren efter det att jag slutade röka så gick jag upp i vikt så det är något jag försöker tampas med. Ska skriva små mål nu för varje vecka och verkligen se till att jag klarar av dom.

Nu är det allt julstädande och pyntande som ska göras iordning, jag skulle oxå vilja hinna med att göra iordning dotterns rum.

Men 2 arbetskskador inom loppet av en månad det är inge kul kraftigt stukad tumme på vänster hand och sen så skar jag mig på höger hand, man känner sig lite som en olyckskorp nu....


Oj oj vad klockan springer iväg när man har roligt, nu ska jag dricka upp mitt kaffe ta hunden i kopplet och ta en promenad......

Presentation


Jag är som jag är och så är det....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards