Alla inlägg under maj 2012

Av Frida - 22 maj 2012 20:43

Jahapp så då var man "halt" igen, typiskt fan iofs vad förväntar man sig efter 9 månader med smärta? nu fick mina kära följeslagare kryckorna åka fram igen, för nu smärtar det i ljumsken och bak i låret (mitt emot ljumsken) och sen har jag en öm punkt (knölliknande) som ömmar något förbannat, så vi får se om jag orkar vänta tills jag hade telefontid med läkaren eller om jag måste ringa dom innan..

Så nu sitter jag och tycker lite synd om mig själv och funderar på vad fan det är för fel på min höft/lår/ljumsk j.vel



Av Frida - 16 maj 2012 21:42

Idag tog vi i hand på det, det som jag tjatat om så länge och nu är det så, (ska bara skrivas lite papper, men nu kan han inte ta tillbaka det). Jag har äntligen gått upp i timmar från 30h/v till 38h/v vilket resulterar i 3100kr rent (efter skatt) mer i månaden vilket kommer att kännas asbra kan jag säga......



Av Frida - 13 maj 2012 06:52

Det var ett tag sen jag skrev sist, men nu är jag på det igen : )

Söndag härliga söndag, jag vet inte men jag tycker om söndagar då vet jag att jag snart kan åka till jobbet och work my ass off, skulle ju behövas nu är det fan bantning som gäller (jag anser inte att jag är tjock men 80kg är inge kul)


Idag hade jag tänkt att jag skulle städa här hemma så jag får se när sambon behagar att kliva upp, det är ju så himla mycket skönare att städa på morgonen och ha resten av dagen kvar till annat....


Men innan jag sätter igång ska jag försöka se om jag hittar en klänning och skor att ha på ett bröllop.... : )

Av Frida - 2 maj 2012 20:04

Idag ringde dom från hunddagiset, vi har fått plats : ) jippie hon kommer verkligen att få stort utbyte av att gå på dagis när hon får umgås med andra hundar och få sällskap under dagarna när man jobbar, och det är det värt kostnaden.


Var sen in idag och fixade andra sprutan till tyra idag så nu blir det ingen spruta förns hon är 1år och det är några månader kvar...


Men nu ska jag nog ut och gå en sväng till med lillskiten så att hon sover gott inatt, ska bara slita mig från den här datorn som råkar ligga i mitt knä....

Av Frida - 1 maj 2012 05:52

Jag är nog gammal, det knakar i min kropp och det knastrar i lederna, är det dags att gå till en kotknackare om det knakar till i nacken när man hostar? Snacka om att man är envis som väntar ända in i det sista med att göra något åt saker.


Har ju fortfarande inte blivit bra i min höft och jag drar mig för att ringa till VC för då blir man bara beordrad att äta alvedon och jag tror att det står på förpackningen att man inte ska äta dom allt för länge och 9mån är väl länge som man går och har ont? Eller ....

Vad ska man göra om man känner att man inte får den hjälpen som man vill ha av sjukvården, nu har jag ju faktiskt skitit i att kontakta dom eftersom att jag bara får till svar att jag ska äta alvedon, och min höft började göra ont i augusti 2011, och hade det varit en inflammation i muskelfästena kan jag tycka att det borde ha gått över efter nästan 9 månader eller jag kanske har fel.... kanske lika bra att ta en alvedon och fundera på saken....

Presentation


Jag är som jag är och så är det....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards