Alla inlägg under november 2013

Av Frida - 30 november 2013 16:25

I torsdags morse hände en sak som jag aldrig kommer glömma. Jag och dottern var på väg till skola och jobb men vi hann inte långt förns bakdelen på bilen tappade fäste och vi snurrade fyra varv på hela vägbanan innan vi åker baklänges ut på en åker tur där vi hade kunnat hamna i träden på andra sidan men nu blev det en åker jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Kör försiktigt där ute det var 7 pluss ute och is fläckvis den här dagen

Av Frida - 25 november 2013 05:10

Tror nog John blund inte bara lämnade några korn det blev nog en säck o lite till. Idag är början på mitt nya liv tror jag bestämt

Av Frida - 24 november 2013 06:14

Janu är jag riktigt besviken igår skulle vi kolla stiftelsen (påminn mig att åka själv eller med nyktra människor nästa gång) pga vissa omständigheter vi kan kalla det fylla och alkohol så ne då vi behöver inte åka än dom kommer inte spela förns sent. När vi kommer fram så hinner vi höra en låt och 3 extra nummer. Sen så säger en person till mig (och denna person trodde jag var min vän) en sak som sårade mig så jag gick gick ut från stället vi var på för jag kände bara att står jag kvar här så kommer jag säga något dumt fy vad besviken jag är, jag är iallafall mig själv och jag gör mig inte till för någon och min sambo älskar mig för den jag är och inte för mina kläder eller hur jag ser ut.

Av Frida - 17 november 2013 05:35

Idag känner jag mig sol en tröttmössa verkligen det känns riktigt jobbigt :/ men det blir säkert bättre framåt onsdag när man fyller år :) man kanske skulle baka lite eller så?

Av Frida - 16 november 2013 05:47

Igår hade älskade sambon fått ordning på min nya Chevrolet :) ahh man sitter som en Gud ;)

Av Frida - 7 november 2013 05:34

Åhhh skön härlig känsla pirr i magen och ha det bra känns som om allt är så jäkla bra just nu håll tummarna nu bara :)))

Av Frida - 6 november 2013 06:21

Idag känns det i kroppen, men det kommer bli bättre. Sitter i köket med min kaffe och tystnaden är så behaglig, ska packa in oss allihopa sen i bilen, dottern ska till skolan och jag och hunden drar till stallet först sen kör vi lite dragweight nu var det ett tag sen sist får se om knäet pallar med. Ha det gott

Av Frida - 3 november 2013 07:58

Det ser ljust ut, framtiden alltså :)

Det kommer bli bra det här bara alla snäppar till sig och rycker upp sig och gör ett bra jobb.

Jag ska snart iväg och jobba och jag hoppas att jag kommer att göra ett bra jobb.

Håller tummarna att huvudvärken från hell som jag hade igår inte kommer tillbaka idag för då går jag och bäddar ner mig isf.

Nu hade jag bara tänkt ta en påtår och sen klä på mig och hunden för att gå ut en sväng och gå....

Presentation


Jag är som jag är och så är det....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards