Alla inlägg under september 2013

Av Frida - 30 september 2013 22:27

Ahhh det förklarar saken, idag fick jag veta på normal dödlig svenska att det var en lös benvit i knäet som dom plockat bort i operationen. Mitt knä smäller ju o låser sig igen. Mindre kul, men nu har jag fått lite mer tips av ortopeden vad jag ska träna, ska även till sjukgymnasten på onsdag, får vi se om jag kan få lite mer träningstiåcav dom. Nu har jag tagit en smärtlindring så jag får sova inatt.

Av Frida - 29 september 2013 21:26

Trött som satan då är det skönt att bara gå å lägga sig och sova härligt att hamna i drömmarnas värld. Så godnatt nu slänger jag in handduken

Av Frida - 28 september 2013 07:23

Har känslan av att det kommer bli en toppendag idag. (Om mitt knä låter bli att låsa sig) vad händer idag då? Jag tror att jag ska försöka med några kannor kaffe och hinna lägga ut lite saker på köp och sälj. Hjälpa dotter att röja upp i kaoset i hennes rum. Sen så åker jag ut till Karin och tränar lite hund. Nu morgonkaffe skål

Av Frida - 27 september 2013 15:24

Fan så jobbigt det är, känner ingen ork och lust till nåt jag är trött och fryser får inte glömma bort räkningarna att jag måste betala dom idag. Vet inte om det saknas nåt ämne i kroppen eller vad det är som gör detta. Vet bara att den städlust jag brukade ha verkar ha flyttat långt bort. Nu tar jag en kaffe och ser om det blir bättre.

Av Frida - 26 september 2013 21:43

Finns det någon härligare känsla än den man känner när man lägger sig i en renbäddad säng? Nu går ögona i kors så nu slänger jag in handduken :)

Av Frida - 26 september 2013 17:21

Weeeeooohhh vad jag verkligen älskar att steka pannkakor det finns ju knappast nåt roligare eller? :) tänkte överraska dom tjuriga 9åringarna med den maträtten får vi se om det hjälper :)

Av Frida - 26 september 2013 05:23

Jag måste nog lida eller ha (eller hur man uttrycker sig) av hsp High sensitive personality. En barndomskamrats pappa gick bort nu/nyss och jag mår verkligen skit. Känslomässigt är det nästan som om det skulle varit min mamma. Det är så jobbigt att känna så här, känslorna övervälmar mig och jag vet inte hur jag ska uttrycka mig eller hur jag ska vara. Jag vet att jag inte ska läsa in så mycket men det är svårt jättesvårt. Jag läser in för mycket och för mångas känslor vilket tar musten ur en. Så nu börjar det kännas lite bättre genom att få ventilera sig....

Av Frida - 21 september 2013 22:13

Jag kan inte förstå det men jag är så fruktansvärt trött hela tiden :( hela hela tiden trött trött trött

Presentation


Jag är som jag är och så är det....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards