Alla inlägg under juni 2012

Av Frida - 27 juni 2012 20:04

Ja imorgon så ska vi äntligen få åka och kolla på rodden sen får vi se om jag får köpa den eller inte, jag skulle ju vilja ha den men sen så finns det en annan nere i skåne så ja känns som om man sitter i valet och kvalet...

Men det blir nog bra vilket val jag än gör.


Hoppas att min älskling fick mitt sms så att det kommer hem en varm och god pizza : )

(håller tummarna)

Av Frida - 24 juni 2012 07:37

Ja då var man inne på dag nummer 14 som rökfri ochjag känner mig riktigt stolt över mig själv även idag. Idag skulle jag vilja röja här hemma och plcoka iordning alla saker som jag vill sälja på loppis, då kanske man skulle få lite mer plats till annat. : )

Tvätta måste jag oxå göra men det är ju så långt ner till källaren ; ) tar en kaffepåtår först och ser om orken kommer, om int annat måste jag ändå gå ner sen för att byta om till arbetskläder (för att arbeta hemma), idag blir det nämligen ett besök på byggmax och inhandling av lite virke.


Mina tankar snurrar och det pirrar i magen för att få svar på mitt bud som jag gav på hotroden, hoppas hoppas hoppas att jag får den vill ju så gärna ha den....

Av Frida - 23 juni 2012 05:59

Ja då var det äntligen lördag och jag ska bara slänga i mig kaffet och sen bege mig till jobbet. Sen får vi se hur länge jag blir kvar om jag ska jobba ikapp allt som jag ligger efter pga att det inte funkat så bra eller om jag ska vänta till på måndag så att chefen kan få se vad som inte funkar för att man ska borra ner sig på ett annat mycket viktigare område... : /

Ja ja det återstår att se, skulle vara skönt för mig att få allt gjort så att jag slapp stressa på måndag.


Måste oxå få skryta lite och klappa mig själv på axeln nu för idag har jag varit rökfri i 13 dagar



Av Frida - 22 juni 2012 08:20

Ja då var man ledig idag och det känns skönt för det är häcken full som gäller på jobbet och det känns väl mindre kul. Men nästa vecka kan jag ju försöka komma ikapp med att jag ligger en dag efter med allt för att jag verkligen fått all den hjälpen jag fått.....Inte.........

Men på måndag går jag in till chefen och berättar hur jag tycker att det känns och hur jag vill att det ska vara och vad som var sagt innan min närmsta chef gick på semester..... men jag lovar jag ska göra ett sjysst överlämnande om jag så ska jobba från morgon till kväll för att komma ikapp med allt tills den dag som jag går på semester....


Nu är det snart dags att göra sig iordning inför midsommarlunch......


Och hoppas på att få köpa en hotrod nästa vecka... : )

Av Frida - 20 juni 2012 22:03

Ja det känns som det 1000bitars pusslet klart, 2000bitars är igångsatt nu. Tyra trivs på dagis och jag har inte rökt på 10 dagar och allt känns toppen. Pengarna i burken bara växer och växer....

Nu håller jag tummarna bara på att jag får köpa rodden som jag vill ha....

Av Frida - 18 juni 2012 05:25

Ja det ska jag ha, är inne på dag nr 8 som rökfri nu och det känns toppen, dags att fylla på peningburken igen : )

Jag  håller oxå tummarna för att allt annat går som jag vill.....

Av Frida - 14 juni 2012 05:51

och jag kan beskriva det med ett ord toppen som fan, känns skönt att ha fått hjälp med att sluta röka, så nu kör vi på den rökfria stilen.....klapp på axeln vad jag är duktig.....

Av Frida - 3 juni 2012 20:41

Ja ideerna sprudlar och jag vill bara sätta igång men först måste ju pengarna finnas, det är många saker som jag skulle vilja göra, så vi får se om det bara blir en hobbyverksamhet eller om man kommer att starta eget.... : ) men det återstår ju att se som sagt var.


Imorgon börjar jag äntligen på mitt nya schema, måste prata med chefen om dom dagarna han har kortat ner om jag får tillbaka dom timmarna någon annan vecka eller hur han har tänkt sig....


Nu blir det lite tvtittande....

Presentation


Jag är som jag är och så är det....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards